Despre noi
Despre noi
Compania LUNA CLEANING – Luna si Bec™ și-a început activitatea acum 8 ani, la mijlocul anului 2011. A fost înființată din dorința business owner-ului de a oferi servicii de curățenie în adevăratul sens al cuvântului, la un tarife corecte, acesta fiind în trecut în ipostaza de “client” al altor câtorva firme de curățenie de-a lungul carierei profesionale.
Echipa de lucru la momentul 2019 cuprinde aproximativ:
- 230 de salariati permanenți, din care se disting 4 echipe specializate pentru lucrari intensive de tip
curatenie post constructor - în cazul unor intervenții de mare amploare suplimentand pana la 300 de operatori in plus, deci la un total de peste 500 de operatori de curatenie.
Majoritatea utilajelor folosite sunt noi din cadrul marcilor TENNANT, FIMOP, KARCHER și KLINDEX, renumite internațional pentru randamentul bun și pentru rezultatele excelentele. Furnizorul nostru principal de produse de curățenie este importatorul produselor germane “KIEHL”, folosind insa cu succes si produse din gama Shark Italia.
La momentul de fata:
- deservim zilnic peste 85 clienti fericiti pentru servicii B2B – de la spatii de birouri, la spatii comerciale, spitale si clinici private, restaurante si magazine, birouri notariale, sali de fitness si sport – printre care:
- Vivo! Shopping Center
- Spitalul Privat Regina Maria
- World Class – Record, Belvedere, Vivo
- Clinica Privata MedLife
- Magazinul „Central”
- Showroom BMW – AutoTransilvania
- Directia Santiar Veterinara Cluj
- Baza Sportiva Ghoergheni
- Vertiv Romania
- Silver Business Center
- BT Arena
- La Casa
- Alti clienti fericiti
- avem peste 3000 de proiecte realizate pe partea rezidentiala – case si apartamente
- santiere curate in colaborare cu marea majoritate a firmelor de constructii din Cluj – de la Sala Polivalenta, la La Lorraine, Spitalul Monza, Spitalul Regina Maria, Bosch Jucu, Bosch ECC, Kaufland, Cluj Arena, Lidl, Carrefour, Vivo! Shopping Center, Hexagon, Studium Green, etc
- suntem furnizori de incredere pentru ultimele 4 editii a festivalului UNTOLD unde oferim conditii optime pentru peste 100.000 de festivalieri
- divizia speciala de evenimente Luna Cleaning sponsorizeaza curatenia pentru Festivalul TIFF de peste 3 ani si lucreaza de la debut cu Street Food Festival, TIMAF si alte tipologii de evenimente
Obiectivele noastre sunt planificate pe 5 ani si am enumera ca prioritare:
- Tehnologizare, automatizare și eficientizarea muncii
- Know how updatat la ultimele tehnologii din domeniu prin intermediul furnizorilor nostri, cât și prin participarea proactivă la orice demers de cunoaștere, cum ar fii participarea la InterClean Show (Cleaning Innovation Exhibition) din Amsterdam, cât și folosirea progresivă a oricaror instrumente tehlogice ce ne furnizează nivelul standardelor in timp real
- Management Financiar Smart
Chiar și pentru serviciile temporare, pe perioade scurte suntem girați de către clienți, asta insemnă că, cu atat mai mult, putem fi un partener pe termen lung și prețuim aceste parteneriate.
Strategia noastră de Marketing vizează atât o direcţie de Marketing Extern, exprimată în mod permanent într-un un Plan de Comunicare integrată a brandului nostru (prin strategii personalizate pe fiecare segment în parte, precum Social Media, Advertising, PR şi CSR) cât şi o direcţie de Marketing Intern, ambele având la bază crearea de instrumente şi acţiuni eficiente menite să susţină orientarea noastră către nevoile unei pieţe emergente.
Unul din obiectivele noastre strategice este să ne menţinem poziţionarea în piaţă ca şi implementatori ai unor norme ridicate de protecţie a mediului, cu focus pe o trecere etapizată de la muncă manuală la automatizări.
În acest sens avem în vedere în permanenţă acţiuni de Marketing Intern & HR Marketing, care vizează atât consolidarea culturii noastre organizaţionale, cât şi orientarea către dezvoltarea personală şi de specialitate a echipelor. Astfel, ne dorin să aducem în lumină importanţa calificării personalului printr-o învăţare continuă, tocmai de aceea am creat un mediu de formare în acest sens: Academia Luna. Acest concept se încadrează în sfera de HR Marketing şi îşi propune să ofere: programe de instuire specializată pentru domeniul de cleaning, training-uri privind automatizare în domeniul curăţeniei şi, binenteles, formare persoanelor necalificate. Totodată, avem în vedere să deschidem şi drumul unor programe de pregătire a dosarelor pentru cursuri acreditate COR pentru supervizori şi agenţi de curăţenie.
Viziunea noastră este să creăm experienţe fericite pentru clienţii noştri, păstrând un echilibru între cele două direcţii de Marketing: Extern şi Intern!
Valorile în care ne încredem, ca şi repere fundamentale în exprimarea atributelor noastre de brand:
- Profesionalism
- Disciplina
- Seriozitatea
Cum ne instruim personalul?
Credem cu taria in educarea continua a tuturor colegilor din organizatie, cat si in principiile planificare strategica a dezvoltarii. Astfel, la inceputul fiecarui nou an ne intrunim intr-un work-shop condus de un facilitator (coach) din partea SalesSquad impreuna cu care ne setam prioritatile in functie de obiectivele noastre anuale.
Totodata, am initiat la nivel national un proiect de anvergura pentru a instrui operatorii de curatenie la nivel de orice organizatie locala ori internationala care activeaza in Romania, sub egida unei “Asociatii a Operatorilor de Curatenie din Romania”. Ca si subproiect, ne-am propus pentru urmatorii 3 ani, pana in 2021, sa dezvoltam “Academia Luna” ce isi propune sa ofere programe de instuire specializata pentru domeniul de cleaning, training-uri privind automatizare in domeniul curateniei si, binenteles, formare celor necalificati. Totodata, ne-am propus sa deschidem drumul unor programe de pregatire a dosarelor pentru cursuri acreditate COR pentru supervizori si agenti de curatenie
Consideram ca pentru o dezvoltare sanatoasa este nevoie ca:
Procedurile, standardizarea, cat si controlul calitatii sa fie mereu punctul nostru de interes. Astfel, avem colaborari continuu pentru cursuri ce au ca subiect:
“Managementul schimbarii in echipele mobile de lucru”
“Time managementul echipelor de curatenie destinate clientilor corporatisti”
“Training-uri periodice pentru verificarea activitatii si insusirea noutatilor in domeniul curateniei”
“Training-uri saptamanale pentru comunicarea procedurilor de lucru pentru clientii mari”
La nivel de management, dorinta de instruire permanenta se remarca mereu prin participarea la seminarii cu lideri mondialei in coaching si prin disemniarea proactiva a competentelor antreprenoriale la nivel local, cat si prin gasirea de solutii la nivel comunitar pentru provocarile ultimelor perioade (lipsa resursei umane, campanii de CSR, implicarea in discutii la nivel de Consilii Locale si nu numai)
De asemenea, impreuna cu sub-contractorii si furnizorii nostri de utilaje, solutii si detergenti intocmim an de an un calendar al seminariilor si cursurilor care ne ajuta sa intelegem mai bine noile tehnologii si sa putem astfel privi inspre viitor.
Astfel, anul 2018 ne-a adus o recunoastere la nivel national pentru “Initiativa” in cadrul Cleaning Awards Show desfasurat la Bucuresti, unde cele mai importante companii din domeniu au fost felicitate.
Avand in vedere relatiile trecute cu firme de curatenie, din ipostaza de client, am realizat ca cel mai important aspect in furnizarea de bune servicii de curatenie este factorul uman coroborat cu ultimele inovatii in tehnologie, drept pentru care ne axam pe instruirea personalului, atat pe parte de automatizari, cat si pe proceduri standardizate, in a obtine cele mai bune rezultate intr-un timp cat mai scurt, scopul nostru fiind de a atinge cel mai bun raport calitate/pret.
Licente relevante si alte acreditari la sistemele de management al calitatii recunoscute pe care le detinem:
LUNC190131-Sistemul de Management al Calitatii -ISO 9001
LUNM190131-Sistemul de Management al Mediului – ISO 14001
LUNS190131-Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale – OHSAS 18001